Loading...
Home| Kobieta| Buty| Droga| Altrarun Torin 6 Kobieta Szary
Altrarun Torin 6 Kobieta Szary
Altrarun Torin 6 Kobieta Szary
Altrarun Torin 6 Kobieta Szary
Altrarun Torin 6 Kobieta Szary
Altrarun Torin 6 Kobieta Szary

Altrarun Torin 6 Kobieta Szary

Wersja/model: : ALTRPLSKU116

Normalna cena 740.85zł  186.28zł|Oszczêdzasz: 75%
  • 5,5
  • 6
  • 6,5
  • 7
  • 7,5
  • 8
  • 8,5
  • 9
  • 9,5
  • 10
  • 10,5
  • 11
  • 11,5
  • 12
powerby cards

Przedstawiamy Nowy Torin 6. To Najlepiej Sprzedające Się Buty Szosowe Przeznaczone Na Każdą Drogę, Bieg I Dystans. Przygotować Się Do Pracy Z Funkcjami Takimi Jak Nasze Altra Ego? Max Podeszwa środkowa, Standardowy Kształt Stopy? Dopasowanie I Zaktualizowany Profilowany Kołnierz Na Pięcie Zaprojektowany Z Myślą O Najwyższej Wydajności Podczas Każdego Biegu.

Koszty wysyłki można zobaczyć na stronie kasy, po dodaniu produktów do koszyka.

 

Zamówienia realizowane są przez naszą logistykę w ciągu 1 do 2 dni roboczych od daty ich wpływu do systemu.

 

Dostawa następuje zwykle w ciągu 4-6 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia u przewoźnika, z wyjątkiem odległych obszarów, gdzie dostawa może zająć dodatkowy dzień.

 

 

Produkty dostarczane są przez wskazanego przewoźnika od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura.

 

Przypominamy, że przesyłki i dostawy nie mogą być realizowane w weekendy i święta.

 

W okresach świątecznych wysyłka może trwać dłużej.

 

Sugerujemy, abyś zawsze wybierał adres, pod którym ktoś może odebrać Twoje zamówienie. Jeśli wolisz odebrać zamówienie w biurze lub u concierge, prosimy również o podanie nazwiska osoby do kontaktu.

 

W przypadku nieobecności Państwa w momencie dostawy kurier zostawi awizo z instrukcją odbioru towaru lub spróbuje wykonać 2 nowe próby doręczenia.

 

Zawsze radzimy śledzić status swojej przesyłki za pomocą kodu śledzenia, który zostanie Ci przekazany e-mailem po wysłaniu paczki, możesz sprawdzić status swojego zamówienia w dowolnym momencie!

 

Po złożeniu zamówienia możesz również sprawdzić status w dowolnym momencie, korzystając z tego LINKU.

 

Wprowadź numer zamówienia (numer, który znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem), imię i nazwisko oraz adres e-mail rozliczeniowy lub kod pocztowy, aby otrzymywać aktualne informacje o statusie zamówienia.

 

W momencie dostawy produktu zawsze zalecamy sprawdzenie:

 

że liczba dostarczonych paczek odpowiada liczbie wskazanej w dokumencie przewozowym;

czy opakowanie jest nienaruszone, nieuszkodzone, mokre lub w inny sposób zmienione, w tym materiały uszczelniające (taśma klejąca lub metalowe paski).

Co mam zrobić, jeśli moja paczka jest uszkodzona lub w środku brakuje jakiegoś przedmiotu?

 

Zapewniamy, że otrzymasz nienaruszony pakiet ze wszystkimi zakupionymi przedmiotami. Jeśli tak się nie stanie, prosimy o pomoc poprzez przesłanie zdjęć uszkodzonej paczki do naszego Biura Obsługi Klienta.

W przypadku braku artykułów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, podając zwięźle, których artykułów dotyczy.

 

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem paczki?

 

Nasi kurierzy dokładają wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło na czas i, co ważniejsze, w nienaruszonym stanie. Mimo uwagi nie możemy jednak wykluczyć możliwości wystąpienia wyjątków.

 

Jeśli z numeru śledzenia wynika, że ​​wystąpił problem z dostarczeniem przesyłki, skontaktuj się bezpośrednio z przewoźnikiem, aby uzyskać więcej informacji.

 

Jeśli kurier potrzebuje naszej pomocy (jako spedytora), prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres e-mail: w ciągu 14 dni od nadania przesyłki.

 

 

Altrarun Torin 6 Kobieta Granatowo-koralowy 740.85zł Altrarun Torin 6 Kobieta Granatowo-koralowy Altrarun Torin 6 Kobieta Zakurzona Turkusowa Altrarun Torin 6 Kobieta Zakurzona Turkusowa 740.85zł

Koszty wysyłki można zobaczyć na stronie kasy, po dodaniu produktów do koszyka.

 

Zamówienia realizowane są przez naszą logistykę w ciągu 1 do 2 dni roboczych od daty ich wpływu do systemu.

 

Dostawa następuje zwykle w ciągu 4-6 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia u przewoźnika, z wyjątkiem odległych obszarów, gdzie dostawa może zająć dodatkowy dzień.

 

 

Produkty dostarczane są przez wskazanego przewoźnika od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura.

 

Przypominamy, że przesyłki i dostawy nie mogą być realizowane w weekendy i święta.

 

W okresach świątecznych wysyłka może trwać dłużej.

 

Sugerujemy, abyś zawsze wybierał adres, pod którym ktoś może odebrać Twoje zamówienie. Jeśli wolisz odebrać zamówienie w biurze lub u concierge, prosimy również o podanie nazwiska osoby do kontaktu.

 

W przypadku nieobecności Państwa w momencie dostawy kurier zostawi awizo z instrukcją odbioru towaru lub spróbuje wykonać 2 nowe próby doręczenia.

 

Zawsze radzimy śledzić status swojej przesyłki za pomocą kodu śledzenia, który zostanie Ci przekazany e-mailem po wysłaniu paczki, możesz sprawdzić status swojego zamówienia w dowolnym momencie!

 

Po złożeniu zamówienia możesz również sprawdzić status w dowolnym momencie, korzystając z tego LINKU.

 

Wprowadź numer zamówienia (numer, który znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem), imię i nazwisko oraz adres e-mail rozliczeniowy lub kod pocztowy, aby otrzymywać aktualne informacje o statusie zamówienia.

 

W momencie dostawy produktu zawsze zalecamy sprawdzenie:

 

że liczba dostarczonych paczek odpowiada liczbie wskazanej w dokumencie przewozowym;

czy opakowanie jest nienaruszone, nieuszkodzone, mokre lub w inny sposób zmienione, w tym materiały uszczelniające (taśma klejąca lub metalowe paski).

Co mam zrobić, jeśli moja paczka jest uszkodzona lub w środku brakuje jakiegoś przedmiotu?

 

Zapewniamy, że otrzymasz nienaruszony pakiet ze wszystkimi zakupionymi przedmiotami. Jeśli tak się nie stanie, prosimy o pomoc poprzez przesłanie zdjęć uszkodzonej paczki do naszego Biura Obsługi Klienta.

W przypadku braku artykułów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, podając zwięźle, których artykułów dotyczy.

 

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem paczki?

 

Nasi kurierzy dokładają wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło na czas i, co ważniejsze, w nienaruszonym stanie. Mimo uwagi nie możemy jednak wykluczyć możliwości wystąpienia wyjątków.

 

Jeśli z numeru śledzenia wynika, że ​​wystąpił problem z dostarczeniem przesyłki, skontaktuj się bezpośrednio z przewoźnikiem, aby uzyskać więcej informacji.

 

Jeśli kurier potrzebuje naszej pomocy (jako spedytora), prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres e-mail: w ciągu 14 dni od nadania przesyłki.

 

 

Zapytanie o produkt