Loading...
Home| Facet| Buty| Droga| Altrarun Prowiant 5 Osób Czarno-szary
Altrarun Prowiant 5 Osób Czarno-szary
Altrarun Prowiant 5 Osób Czarno-szary
Altrarun Prowiant 5 Osób Czarno-szary
Altrarun Prowiant 5 Osób Czarno-szary

Altrarun Prowiant 5 Osób Czarno-szary

Wersja/model: : ALTRPLSKU066

Normalna cena 694.55zł  347.18zł|Oszczêdzasz: 50%
powerby cards

Wewnątrz Zapasu 5 Znajduje Się świeże, Nowe Podejście Do Kierowanego, Naturalnego Ruchu Stopy, Z Funkcjami, Które Rozpoznasz, Gdy Tylko Je Założysz. Podobnie Jak Wyprofilowana Powierzchnia Wkładki, Zaprojektowana Tak, Aby Natychmiast Angażować Nerwy Stóp. Wyrafinowany Innovarch? Oferuje Dopasowany Krój I Zachęca Do Naturalnego Cyklu Kroków, A Prowadnica? Zapewnia Dodatkowe Wsparcie Przyśrodkowe, Ale Tylko Wtedy, Gdy Jest Potrzebne. Wesprzeć Kroki Naprzód Przepisem 5.

Koszty wysyłki można zobaczyć na stronie kasy, po dodaniu produktów do koszyka.

 

Zamówienia realizowane są przez naszą logistykę w ciągu 1 do 2 dni roboczych od daty ich wpływu do systemu.

 

Dostawa następuje zwykle w ciągu 4-6 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia u przewoźnika, z wyjątkiem odległych obszarów, gdzie dostawa może zająć dodatkowy dzień.

 

 

Produkty dostarczane są przez wskazanego przewoźnika od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura.

 

Przypominamy, że przesyłki i dostawy nie mogą być realizowane w weekendy i święta.

 

W okresach świątecznych wysyłka może trwać dłużej.

 

Sugerujemy, abyś zawsze wybierał adres, pod którym ktoś może odebrać Twoje zamówienie. Jeśli wolisz odebrać zamówienie w biurze lub u concierge, prosimy również o podanie nazwiska osoby do kontaktu.

 

W przypadku nieobecności Państwa w momencie dostawy kurier zostawi awizo z instrukcją odbioru towaru lub spróbuje wykonać 2 nowe próby doręczenia.

 

Zawsze radzimy śledzić status swojej przesyłki za pomocą kodu śledzenia, który zostanie Ci przekazany e-mailem po wysłaniu paczki, możesz sprawdzić status swojego zamówienia w dowolnym momencie!

 

Po złożeniu zamówienia możesz również sprawdzić status w dowolnym momencie, korzystając z tego LINKU.

 

Wprowadź numer zamówienia (numer, który znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem), imię i nazwisko oraz adres e-mail rozliczeniowy lub kod pocztowy, aby otrzymywać aktualne informacje o statusie zamówienia.

 

W momencie dostawy produktu zawsze zalecamy sprawdzenie:

 

że liczba dostarczonych paczek odpowiada liczbie wskazanej w dokumencie przewozowym;

czy opakowanie jest nienaruszone, nieuszkodzone, mokre lub w inny sposób zmienione, w tym materiały uszczelniające (taśma klejąca lub metalowe paski).

Co mam zrobić, jeśli moja paczka jest uszkodzona lub w środku brakuje jakiegoś przedmiotu?

 

Zapewniamy, że otrzymasz nienaruszony pakiet ze wszystkimi zakupionymi przedmiotami. Jeśli tak się nie stanie, prosimy o pomoc poprzez przesłanie zdjęć uszkodzonej paczki do naszego Biura Obsługi Klienta.

W przypadku braku artykułów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, podając zwięźle, których artykułów dotyczy.

 

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem paczki?

 

Nasi kurierzy dokładają wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło na czas i, co ważniejsze, w nienaruszonym stanie. Mimo uwagi nie możemy jednak wykluczyć możliwości wystąpienia wyjątków.

 

Jeśli z numeru śledzenia wynika, że ​​wystąpił problem z dostarczeniem przesyłki, skontaktuj się bezpośrednio z przewoźnikiem, aby uzyskać więcej informacji.

 

Jeśli kurier potrzebuje naszej pomocy (jako spedytora), prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres e-mail: w ciągu 14 dni od nadania przesyłki.

 

 

Altrarun Escalante Racer Mężczyzna Szaro-niebieski 694.55zł Altrarun Escalante Racer Mężczyzna Szaro-niebieski Altrarun Prowiant 6 Man Niebieski Altrarun Prowiant 6 Man Niebieski 694.55zł

Koszty wysyłki można zobaczyć na stronie kasy, po dodaniu produktów do koszyka.

 

Zamówienia realizowane są przez naszą logistykę w ciągu 1 do 2 dni roboczych od daty ich wpływu do systemu.

 

Dostawa następuje zwykle w ciągu 4-6 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia u przewoźnika, z wyjątkiem odległych obszarów, gdzie dostawa może zająć dodatkowy dzień.

 

 

Produkty dostarczane są przez wskazanego przewoźnika od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura.

 

Przypominamy, że przesyłki i dostawy nie mogą być realizowane w weekendy i święta.

 

W okresach świątecznych wysyłka może trwać dłużej.

 

Sugerujemy, abyś zawsze wybierał adres, pod którym ktoś może odebrać Twoje zamówienie. Jeśli wolisz odebrać zamówienie w biurze lub u concierge, prosimy również o podanie nazwiska osoby do kontaktu.

 

W przypadku nieobecności Państwa w momencie dostawy kurier zostawi awizo z instrukcją odbioru towaru lub spróbuje wykonać 2 nowe próby doręczenia.

 

Zawsze radzimy śledzić status swojej przesyłki za pomocą kodu śledzenia, który zostanie Ci przekazany e-mailem po wysłaniu paczki, możesz sprawdzić status swojego zamówienia w dowolnym momencie!

 

Po złożeniu zamówienia możesz również sprawdzić status w dowolnym momencie, korzystając z tego LINKU.

 

Wprowadź numer zamówienia (numer, który znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem), imię i nazwisko oraz adres e-mail rozliczeniowy lub kod pocztowy, aby otrzymywać aktualne informacje o statusie zamówienia.

 

W momencie dostawy produktu zawsze zalecamy sprawdzenie:

 

że liczba dostarczonych paczek odpowiada liczbie wskazanej w dokumencie przewozowym;

czy opakowanie jest nienaruszone, nieuszkodzone, mokre lub w inny sposób zmienione, w tym materiały uszczelniające (taśma klejąca lub metalowe paski).

Co mam zrobić, jeśli moja paczka jest uszkodzona lub w środku brakuje jakiegoś przedmiotu?

 

Zapewniamy, że otrzymasz nienaruszony pakiet ze wszystkimi zakupionymi przedmiotami. Jeśli tak się nie stanie, prosimy o pomoc poprzez przesłanie zdjęć uszkodzonej paczki do naszego Biura Obsługi Klienta.

W przypadku braku artykułów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, podając zwięźle, których artykułów dotyczy.

 

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem paczki?

 

Nasi kurierzy dokładają wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło na czas i, co ważniejsze, w nienaruszonym stanie. Mimo uwagi nie możemy jednak wykluczyć możliwości wystąpienia wyjątków.

 

Jeśli z numeru śledzenia wynika, że ​​wystąpił problem z dostarczeniem przesyłki, skontaktuj się bezpośrednio z przewoźnikiem, aby uzyskać więcej informacji.

 

Jeśli kurier potrzebuje naszej pomocy (jako spedytora), prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres e-mail: w ciągu 14 dni od nadania przesyłki.

 

 

Zapytanie o produkt