Koszty wysyłki można zobaczyć na stronie kasy, po dodaniu produktów do koszyka.
Zamówienia realizowane są przez naszą logistykę w ciągu 1 do 2 dni roboczych od daty ich wpływu do systemu.
Dostawa następuje zwykle w ciągu 4-6 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia u przewoźnika, z wyjątkiem odległych obszarów, gdzie dostawa może zająć dodatkowy dzień.
Produkty dostarczane są przez wskazanego przewoźnika od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura.
Przypominamy, że przesyłki i dostawy nie mogą być realizowane w weekendy i święta.
W okresach świątecznych wysyłka może trwać dłużej.
Sugerujemy, abyś zawsze wybierał adres, pod którym ktoś może odebrać Twoje zamówienie. Jeśli wolisz odebrać zamówienie w biurze lub u concierge, prosimy również o podanie nazwiska osoby do kontaktu.
W przypadku nieobecności Państwa w momencie dostawy kurier zostawi awizo z instrukcją odbioru towaru lub spróbuje wykonać 2 nowe próby doręczenia.
Zawsze radzimy śledzić status swojej przesyłki za pomocą kodu śledzenia, który zostanie Ci przekazany e-mailem po wysłaniu paczki, możesz sprawdzić status swojego zamówienia w dowolnym momencie!
Po złożeniu zamówienia możesz również sprawdzić status w dowolnym momencie, korzystając z tego LINKU.
Wprowadź numer zamówienia (numer, który znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem), imię i nazwisko oraz adres e-mail rozliczeniowy lub kod pocztowy, aby otrzymywać aktualne informacje o statusie zamówienia.
W momencie dostawy produktu zawsze zalecamy sprawdzenie:
że liczba dostarczonych paczek odpowiada liczbie wskazanej w dokumencie przewozowym;
czy opakowanie jest nienaruszone, nieuszkodzone, mokre lub w inny sposób zmienione, w tym materiały uszczelniające (taśma klejąca lub metalowe paski).
Co mam zrobić, jeśli moja paczka jest uszkodzona lub w środku brakuje jakiegoś przedmiotu?
Zapewniamy, że otrzymasz nienaruszony pakiet ze wszystkimi zakupionymi przedmiotami. Jeśli tak się nie stanie, prosimy o pomoc poprzez przesłanie zdjęć uszkodzonej paczki do naszego Biura Obsługi Klienta.
W przypadku braku artykułów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, podając zwięźle, których artykułów dotyczy.
Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem paczki?
Nasi kurierzy dokładają wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło na czas i, co ważniejsze, w nienaruszonym stanie. Mimo uwagi nie możemy jednak wykluczyć możliwości wystąpienia wyjątków.
Jeśli z numeru śledzenia wynika, że wystąpił problem z dostarczeniem przesyłki, skontaktuj się bezpośrednio z przewoźnikiem, aby uzyskać więcej informacji.
Jeśli kurier potrzebuje naszej pomocy (jako spedytora), prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres e-mail: w ciągu 14 dni od nadania przesyłki.
Koszty wysyłki można zobaczyć na stronie kasy, po dodaniu produktów do koszyka.
Zamówienia realizowane są przez naszą logistykę w ciągu 1 do 2 dni roboczych od daty ich wpływu do systemu.
Dostawa następuje zwykle w ciągu 4-6 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia u przewoźnika, z wyjątkiem odległych obszarów, gdzie dostawa może zająć dodatkowy dzień.
Produkty dostarczane są przez wskazanego przewoźnika od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura.
Przypominamy, że przesyłki i dostawy nie mogą być realizowane w weekendy i święta.
W okresach świątecznych wysyłka może trwać dłużej.
Sugerujemy, abyś zawsze wybierał adres, pod którym ktoś może odebrać Twoje zamówienie. Jeśli wolisz odebrać zamówienie w biurze lub u concierge, prosimy również o podanie nazwiska osoby do kontaktu.
W przypadku nieobecności Państwa w momencie dostawy kurier zostawi awizo z instrukcją odbioru towaru lub spróbuje wykonać 2 nowe próby doręczenia.
Zawsze radzimy śledzić status swojej przesyłki za pomocą kodu śledzenia, który zostanie Ci przekazany e-mailem po wysłaniu paczki, możesz sprawdzić status swojego zamówienia w dowolnym momencie!
Po złożeniu zamówienia możesz również sprawdzić status w dowolnym momencie, korzystając z tego LINKU.
Wprowadź numer zamówienia (numer, który znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem), imię i nazwisko oraz adres e-mail rozliczeniowy lub kod pocztowy, aby otrzymywać aktualne informacje o statusie zamówienia.
W momencie dostawy produktu zawsze zalecamy sprawdzenie:
że liczba dostarczonych paczek odpowiada liczbie wskazanej w dokumencie przewozowym;
czy opakowanie jest nienaruszone, nieuszkodzone, mokre lub w inny sposób zmienione, w tym materiały uszczelniające (taśma klejąca lub metalowe paski).
Co mam zrobić, jeśli moja paczka jest uszkodzona lub w środku brakuje jakiegoś przedmiotu?
Zapewniamy, że otrzymasz nienaruszony pakiet ze wszystkimi zakupionymi przedmiotami. Jeśli tak się nie stanie, prosimy o pomoc poprzez przesłanie zdjęć uszkodzonej paczki do naszego Biura Obsługi Klienta.
W przypadku braku artykułów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, podając zwięźle, których artykułów dotyczy.
Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem paczki?
Nasi kurierzy dokładają wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło na czas i, co ważniejsze, w nienaruszonym stanie. Mimo uwagi nie możemy jednak wykluczyć możliwości wystąpienia wyjątków.
Jeśli z numeru śledzenia wynika, że wystąpił problem z dostarczeniem przesyłki, skontaktuj się bezpośrednio z przewoźnikiem, aby uzyskać więcej informacji.
Jeśli kurier potrzebuje naszej pomocy (jako spedytora), prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres e-mail: w ciągu 14 dni od nadania przesyłki.