Loading...
Home| Kobieta| Buty| ścieżka| Altrarun Lone Peak 5 Szeroki Damski Balsam Zielony
Altrarun Lone Peak 5 Szeroki Damski Balsam Zielony
Altrarun Lone Peak 5 Szeroki Damski Balsam Zielony
Altrarun Lone Peak 5 Szeroki Damski Balsam Zielony
Altrarun Lone Peak 5 Szeroki Damski Balsam Zielony

Altrarun Lone Peak 5 Szeroki Damski Balsam Zielony

Wersja/model: : ALTRPLSKU108

Normalna cena 694.55zł  347.00zł|Oszczêdzasz: 50%
powerby cards

Samotny Szczyt 5 Zachowuje Status Ikony Szlaku, Którą Znamy I Kochamy. Ta Ewolucja Obejmuje Dodanie Altra Ego? Podeszwa środkowa, Zapewniająca Dodatkowy Poziom Reakcji Na Każdy Krok, Który Podejmujesz Podczas Pokonywania Wszystkich Rodzajów Terenu, Dzięki Maxtrac? Zewnętrzna Podeszwa. Zaktualizowany Stoneguard? Zapewnia Większe Pokrycie Przy Mniejszym Zużyciu Substancji, A Wycinane Laserowo Otwory Drenażowe Pozwalają Na Zmoczenie Dodatkowym Drenażem.

Koszty wysyłki można zobaczyć na stronie kasy, po dodaniu produktów do koszyka.

 

Zamówienia realizowane są przez naszą logistykę w ciągu 1 do 2 dni roboczych od daty ich wpływu do systemu.

 

Dostawa następuje zwykle w ciągu 4-6 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia u przewoźnika, z wyjątkiem odległych obszarów, gdzie dostawa może zająć dodatkowy dzień.

 

 

Produkty dostarczane są przez wskazanego przewoźnika od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura.

 

Przypominamy, że przesyłki i dostawy nie mogą być realizowane w weekendy i święta.

 

W okresach świątecznych wysyłka może trwać dłużej.

 

Sugerujemy, abyś zawsze wybierał adres, pod którym ktoś może odebrać Twoje zamówienie. Jeśli wolisz odebrać zamówienie w biurze lub u concierge, prosimy również o podanie nazwiska osoby do kontaktu.

 

W przypadku nieobecności Państwa w momencie dostawy kurier zostawi awizo z instrukcją odbioru towaru lub spróbuje wykonać 2 nowe próby doręczenia.

 

Zawsze radzimy śledzić status swojej przesyłki za pomocą kodu śledzenia, który zostanie Ci przekazany e-mailem po wysłaniu paczki, możesz sprawdzić status swojego zamówienia w dowolnym momencie!

 

Po złożeniu zamówienia możesz również sprawdzić status w dowolnym momencie, korzystając z tego LINKU.

 

Wprowadź numer zamówienia (numer, który znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem), imię i nazwisko oraz adres e-mail rozliczeniowy lub kod pocztowy, aby otrzymywać aktualne informacje o statusie zamówienia.

 

W momencie dostawy produktu zawsze zalecamy sprawdzenie:

 

że liczba dostarczonych paczek odpowiada liczbie wskazanej w dokumencie przewozowym;

czy opakowanie jest nienaruszone, nieuszkodzone, mokre lub w inny sposób zmienione, w tym materiały uszczelniające (taśma klejąca lub metalowe paski).

Co mam zrobić, jeśli moja paczka jest uszkodzona lub w środku brakuje jakiegoś przedmiotu?

 

Zapewniamy, że otrzymasz nienaruszony pakiet ze wszystkimi zakupionymi przedmiotami. Jeśli tak się nie stanie, prosimy o pomoc poprzez przesłanie zdjęć uszkodzonej paczki do naszego Biura Obsługi Klienta.

W przypadku braku artykułów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, podając zwięźle, których artykułów dotyczy.

 

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem paczki?

 

Nasi kurierzy dokładają wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło na czas i, co ważniejsze, w nienaruszonym stanie. Mimo uwagi nie możemy jednak wykluczyć możliwości wystąpienia wyjątków.

 

Jeśli z numeru śledzenia wynika, że ​​wystąpił problem z dostarczeniem przesyłki, skontaktuj się bezpośrednio z przewoźnikiem, aby uzyskać więcej informacji.

 

Jeśli kurier potrzebuje naszej pomocy (jako spedytora), prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres e-mail: w ciągu 14 dni od nadania przesyłki.

 

 

Altrarun Lone Peak 5 Kobieta Majolika Niebieska 694.55zł Altrarun Lone Peak 5 Kobieta Majolika Niebieska Altrarun Lone Peak 6 Kobieta Biało-zielona Altrarun Lone Peak 6 Kobieta Biało-zielona 694.55zł

Koszty wysyłki można zobaczyć na stronie kasy, po dodaniu produktów do koszyka.

 

Zamówienia realizowane są przez naszą logistykę w ciągu 1 do 2 dni roboczych od daty ich wpływu do systemu.

 

Dostawa następuje zwykle w ciągu 4-6 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia u przewoźnika, z wyjątkiem odległych obszarów, gdzie dostawa może zająć dodatkowy dzień.

 

 

Produkty dostarczane są przez wskazanego przewoźnika od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura.

 

Przypominamy, że przesyłki i dostawy nie mogą być realizowane w weekendy i święta.

 

W okresach świątecznych wysyłka może trwać dłużej.

 

Sugerujemy, abyś zawsze wybierał adres, pod którym ktoś może odebrać Twoje zamówienie. Jeśli wolisz odebrać zamówienie w biurze lub u concierge, prosimy również o podanie nazwiska osoby do kontaktu.

 

W przypadku nieobecności Państwa w momencie dostawy kurier zostawi awizo z instrukcją odbioru towaru lub spróbuje wykonać 2 nowe próby doręczenia.

 

Zawsze radzimy śledzić status swojej przesyłki za pomocą kodu śledzenia, który zostanie Ci przekazany e-mailem po wysłaniu paczki, możesz sprawdzić status swojego zamówienia w dowolnym momencie!

 

Po złożeniu zamówienia możesz również sprawdzić status w dowolnym momencie, korzystając z tego LINKU.

 

Wprowadź numer zamówienia (numer, który znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem), imię i nazwisko oraz adres e-mail rozliczeniowy lub kod pocztowy, aby otrzymywać aktualne informacje o statusie zamówienia.

 

W momencie dostawy produktu zawsze zalecamy sprawdzenie:

 

że liczba dostarczonych paczek odpowiada liczbie wskazanej w dokumencie przewozowym;

czy opakowanie jest nienaruszone, nieuszkodzone, mokre lub w inny sposób zmienione, w tym materiały uszczelniające (taśma klejąca lub metalowe paski).

Co mam zrobić, jeśli moja paczka jest uszkodzona lub w środku brakuje jakiegoś przedmiotu?

 

Zapewniamy, że otrzymasz nienaruszony pakiet ze wszystkimi zakupionymi przedmiotami. Jeśli tak się nie stanie, prosimy o pomoc poprzez przesłanie zdjęć uszkodzonej paczki do naszego Biura Obsługi Klienta.

W przypadku braku artykułów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, podając zwięźle, których artykułów dotyczy.

 

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem paczki?

 

Nasi kurierzy dokładają wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło na czas i, co ważniejsze, w nienaruszonym stanie. Mimo uwagi nie możemy jednak wykluczyć możliwości wystąpienia wyjątków.

 

Jeśli z numeru śledzenia wynika, że ​​wystąpił problem z dostarczeniem przesyłki, skontaktuj się bezpośrednio z przewoźnikiem, aby uzyskać więcej informacji.

 

Jeśli kurier potrzebuje naszej pomocy (jako spedytora), prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres e-mail: w ciągu 14 dni od nadania przesyłki.

 

 

Zapytanie o produkt